2013年10月12日 星期六

無水酵母紫芋包

  整麵包真係好多學問、好有趣,單單是酵母已經有好多種類。今次嘗試養無水酵母來整包包。

  隨手拎左細仔食緊嘅無核提子30粒,跟住將D提子一開二⋯




  放入已消毒的玻璃樽內,再隨意的加了點糖⋯


  跟住篤佢幾下,希望做出黎可以多D酵液⋯


  接著就係等⋯
  ⋯等到第2日⋯開始有D水出,仲有少少吱吱聲添⋯繼續等⋯



  ⋯到了第4日已經開始多泡泡⋯


  ⋯等到第5日泡泡明顯多左好多⋯



  見到有咁多泡,於是嘗試用直接法來整包,點知收集起來的酵液只得29g!無法啦~ 唯有加一點點的速酵母吧!今次還加了點從日本買回來的蔬菜粉⋯



無水酵母紫芋包

材料:~
高筋粉        150g
紫芋粉            5g
無水酵母液   29g
速酵母         0.7g
全脂牛奶      72g
水                 12g
三溫糖          10g
海鹽             1.5g
無鹽牛油      7.5g



  沒有特別的做型,只是滾圓吧了!平均分割了5個小圓球,臨入爐前噴點水、灑點麥皮而已⋯


  今次用較低溫去焗,因為不想個包焗到太深色。但結果都比我想象中還是深了點色。

  首先是140度焗10分鐘,接著是160度焗8分鐘,最後用180度焗了3分鐘,出爐了⋯


  幸好包包的質感還不錯,我和老公即刻每人食了一個,淨了那3個留待他今晚去行夜山肚餓時充饑~





10 則留言:

  1. Wow~ 個包包巧飽滿唷~ ^3^~
    無水酵母巧似巧巧反咁喎~ 我又要反~ \(^0^)/~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款酵母好方便,你都快D試下啦!

      刪除
  2. 是否最初要加多些糖份就會有多些酵母液?甘就不用加速酵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我岩岩尋晚再整過,加左2 tsp 糖,睇下會會好D

      刪除
  3. 外形用顏色都照靚呀!

    有水同無水天酵邊樣易成功做到呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好似無水快D、方便D,不過做出黎的酵液就少D

      刪除
    2. 有機會又試試先!

      但真係無份量可言咩?

      刪除
    3. 真係無份量,好隨意架咋!我尋晚又再整,用左食淨嘅提子(大概6X粒吧!)加了2 tsp左右的糖,和大概幾個月前用剩嘅少量酵液(真係少量,10ml都唔夠!)今日已經起泡同吱吱聲喇

      刪除
    4. 唉,個個浸嚫酵母都係用提子,雖然我知道係效果比較理想,但偏偏我就唔好食提子,激死!

      妳有無其他水果好介紹呀?

      刪除
    5. 咁蘋果、藍梅、士多啤梨⋯你食唔食呀?都可以整架

      刪除