2013年10月11日 星期五

有柑汁

  話說昨天有5個C9無啦啦講起晒果皮,於是戚起條根即刻揸車去果欄買左兩箱新會柑,然後每人分D番屋企整,我分左50個⋯


  首先,將D柑續個用濕布抹乾淨,抹完塊布都變黑色了,你話幾污穢呢~

  然後喺個柑上界個"Y"字,再慢慢取走柑肉,我會一次過界晒先再取走柑肉⋯




  最後,串起成串諗出窗曬⋯




  聽人講有太陽就曬,太陽下山要收返啲果皮入屋,果皮唔可以打霧水的,否則就會好容易發霉。串果皮係正反正反咁串,因為如果同一方面串, 曬曬下好可能重疊左, 重疊位置好易曬唔透又會發霉,希望我果D可以順順利利啦!

  D果皮暫時就攪掂喇!但D果肉點算呢?唔要?又好似好浪費啫!於是,我用慢磨機榨左汁。嘩~原來50個咁細嘅柑,榨左出黎都有3公升柑汁架!


我咁錫我老公,梗係第一時間斟一大杯比佢試飲先啦!可能佢感受到我嘅誠意,即刻好快咁飲晒,於是我問佢味道如何,佢話唔酸、無乜甜味,但有D澀,都可以飲到嘅⋯

   哈哈~ 真抵錫!
  仲有3公升等緊你架⋯嘿嘿嘿⋯

6 則留言:

  1. 嘩~ 你呢位賢妻真係茅得頂,咁巧味嘅柑汁要來孝敬呀米飯班主,讚啊~! Wakakakaaaaaa~

    回覆刪除
  2. 依家都已經無咗紅皮柑曬果皮喇!所以我媽咪之前放喺灶底嘅正宗新會超舊陳皮真係唔敢亂用,因為已經無人返新會拎落嚟,即使有都只會係青皮,無紅皮喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 聽人講,依加香港無紅皮嘅新會柑賣了

      刪除