2013年12月15日 星期日

Seoul 2013-Day 2

首爾Day 2(2/12/2013)

  話明係無行程、好隨意,所以每天都瞓到自然醒,然後先周圍行睇下有乜好食。

  呢日早餐就去左喺Skypark Central附近的Waffle Bant食。兩件Waffle+兩杯飲品,合共Won12900 (約HK$95)


  食完早餐,老公知我尋晚買野唔夠人「搶」,又知我要幫朋友買野嘅任務未完成,所以就話比我去多一次樂天duty free(巧感動喲~)

  除了買護膚品外,還買了這pack Tony Moly的唇膏送給朋友,好可愛呢~


  結果不負眾望任務完成了,安樂晒^皿^ !但係最唔開心的就係去完成任務期間跌左一條N年前在意大利買的頸巾,這頸巾是想當年Honeymoon時買的,很有紀念價值,好肉痛呀T0T~

  化悲憤為食量!走左去明洞餃子食午餐⋯

  這𥚃沒有太多的選擇,就好像香港的澳洲牛奶公司一樣,選擇唔多但食客卻很多。但餃子的的皮真的很薄,不錯!Won24000 (約HK$180)


  食飽後行明洞,這𥚃到處都見到Nature Republic、Tony Moly、Innisfree.....其中在Nature Republic,如果你一次過買滿Won500000(約HK$3700),他們還有設有免費郵寄服務添,到時就唔洗驚行李超重啦!

  我當然就⋯用唔到呢個咁好嘅服務啦!淨係喺一間舖頭就買Won500000?!想嚇死我老公咩?不過都有「少少地」幫襯下咁嘅^皿^,哈哈~

  其實,這裡有間叫Banila Co的反而比較吸引我,因為有朋友介紹了這裡的Prime Primer妝前底霜,話很好用,無顏色的,用後皮膚滑滑的,就算是唔化妝都可以用,啱我!另外我還買了Clean it Zero、黑騎士mask、sleeping mask和CC唔知乜乜乜添~


  行+買用左好多時間,又攰、又口喝,於是去左Smoothie King買左兩杯Smoothie返酒店歎,順便放低D戰利品(住得近明洞就是有這一點點的好處^^)

  晚上再出發去東大門!今日主要行程是Shopping,你看我家老爺多慷慨呢~


  行完、買完,又去食!今晚去了陳奶奶一隻雞。兩個人食完隻雞(包括配菜和年糕)、兩支可樂還有老公叫左碗飯Won25000(約HK$185),都已經好飽了!


  食飽再行多陣廣藏市場就回酒店休息,繼續明天的行程⋯

  










  

沒有留言:

張貼留言